Pracownicy contact center są obciążeni wykonywaniem połączeń wychodzących. Monotonna praca powoduje zmęczenie i wypalenie. Evobot 2,0 dostarczył rozwiązanie, które pozwala obsługuje tysiące połączeń dziennie.
Evobot 2 wraz ze wszystkimi funkcjami swojej platformy, zaoferował nam zupełnie nową wartość obsługi klienta. Wszystko na jednej platformie. Evobot został szybko zintegrowany z naszym system call center, co pozwala nam szybo i sprawnie obsługiwać pozyskane leady.
Evobot 2.0 voicebot windykacyjny
Problem: Tradycyjna windykacja wymaga zaangażowania człowieka. Powoduje to duże trudności w skalowaniu procesu przy tzw peakach.
Rozwiązanie:
- skalowalni i efektywni wirtualni asystenci klienta zbudowaniu w oparciu o Evobot 2.0
Twój sukces to nasze zwycięstwo.
Współpracujemy z Tobą, aby pomóc Ci osiągnąć cele biznesowe.
Prowadzimy projekty z liderami, rozwijamy nasze technologie w oparciu o ich doświadczenie i zapewniamy szerokie wsparcie tym, którzy chcą się wyróżnić z tłumu..
Porozmawiajmy arrow_forwardZobacz jak zautomatyzować procesy w Twojej firmie
Porozmawiajmy arrow_forward